ďťż
Podstrony
|
telcocafeWitam serdecznie,proszę o wyrozumiałość ale to moja pierwsza animacja we Flashu. Chciałem napisać prosty zegarek i wszystko generalnie działa, ale jest pewien problem. Mianowicie po załadowaniu animacji do przeglądarki, animacja ta zapycha jej pamięć. Struktura AC (umieszczony w jednej klatce osobnej warstwy) jest taka: function dzialaj() { var ObjektData = new Date(); var dzien_tyg, month; var m_getday = ObjektData.getDay(); var m_getmonth = ObjektData.getMonth(); var m_getdate = ObjektData.getDate(); var m_getfullyear = ObjektData.getFullYear(); var m_gethours = ObjektData.getHours(); var m_getminutes = ObjektData.getMinutes(); var m_getseconds = ObjektData.getSeconds(); tutaj korzystam z tych zmiennych a na końcu usuwam je wszystkie delete dzien_tyg, month; delete m_getday, ObjektData.getDay(); delete m_getmonth, ObjektData.getMonth(); delete m_getdate, ObjektData.getDate(); delete m_getfullyear, ObjektData.getFullYear(); delete m_gethours, ObjektData.getHours(); delete m_getminutes, ObjektData.getMinutes(); delete m_getseconds, ObjektData.getSeconds(); delete ObjektData; } setInterval(dzialaj,100); Bez względu na to czy deklaruję zmienne słowem var czy nie i czy je usuwam na końcu funkcji działaj() czy nie, animacja zapycha pamięć przeglądarki. Problem jest w tym skrypcie bo gdy go wykomentuję to wszystko jest OK. Bardzo proszę o pomoc hmm a po co pisać ObjektData.getDay(); w delete? Usuwaj same nazwy zmiennych. Prosze mi wybaczyć jeżeli piszesz w AS3 bo z tym nie mialem doczynienia zmienne wyświetlane są graficzne (jakiś zegar, animacja) czy po prostu cyferkami? Taka uwaga (o której już wspomniał polasek, a którą chcę rozwinąć): robiąc coś takiego:delete m_getday, ObiektData.getDay();Przed usunięciem zmiennej, jest wywoływana metoda obiektu ObiektData, co również spowalnia funkcję. Usuń na początku ObiektData i nie wywołuj niepotrzebnie jej metod. Dziękuję za podpowiedzi ale nie umiem sobie z tym poradzić. Wystawiłem projekt zapisany w wersji flasha 8 tutaj. Proszę zerknijcie w to i poradźcie coś. Jak widać kod to zawsze łatwiej. Z góry dzięki A jak umieszczasz flasha na stronie? Ja umieściłem tak <script type="text/javascript" src="swfobject.js"></script> <div id="flash" style="width: 140px; height: 165px;"></div> <script type="text/javascript" > // <![CDATA[ var so = new SWFObject("clock_f8.swf", "mymovie", "140", "165", "8", "#336699"); so.write("flash"); // ]]> </script> I wszystko gra. Sądzę, że jest to problem nieprawidłowego umiezsczenia filmu w przeglądarce bo gdyby to było od samego flasha to podczas debugowania zwróciłby błąd, że coś jest nie ok. Użytkownik polasek edytował ten post 17 styczeń 2008, 14:57 |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |