ďťż
Podstrony
|
telcocafeZe swif'a wyeksportowałem plik do *.swf i chciałem go otworzyć za pomocą Flasha 8, jednak przy próbie importu zaimportowana zostaje tylko jedna klatka, która zapisuje się jako bitmapa. Jak wyeksportowac plik ze swish'a tak aby można go było odczytać we Flashu 8??Z tego co wiem to raczej nie ma takiej możliwości. Możesz spróbować zdekomiplować plik *swf programem Flash Decompiler i następnie próbować wczytać go do flasha. (...) albo skopiować wszystkie elementy i zrobic go od początku. Niestety :( może powiem tak: chciałem zrobić całą animację we Flashu 8, ale nie znalzłem nam możliwości prostego wstawiania efektów textowych tak jak jest to w swish'u. Z tego powodu zdecydowałem się zrobić ją w Swish'u. Wszystko było ok, aż do czasu kiedy wyeksportowałem moją pracę do pliku *.swf okazało się bowiem, że zajmuje ona 1,6MB i jest to zdecydowanie za dużo. Wiedziałem, że w Flashu 8 jest możliwość ustawiania jakości i że to znacznie zmniejsz wagę pliku. Pomyślałem, że Swish też ma tę możliwość, ale niestety nie i właśnie dlatego chciałem otworzyć tą animację we Flashu. Próbowałem zmniejszyć wagę pliku za pomocą programu Flash Optimizer, ale niestety nic to nie dało :( Co mogę zrobić?? może powiem tak: chciałem zrobić całą animację we Flashu 8, ale nie znalzłem nam możliwości prostego wstawiania efektów textowych tak jak jest to w swish'u. Z tego powodu zdecydowałem się zrobić ją w Swish'u. Wszystko było ok, aż do czasu kiedy wyeksportowałem moją pracę do pliku *.swf okazało się bowiem, że zajmuje ona 1,6MB i jest to zdecydowanie za dużo. Wiedziałem, że w Flashu 8 jest możliwość ustawiania jakości i że to znacznie zmniejsz wagę pliku. Pomyślałem, że Swish też ma tę możliwość, ale niestety nie i właśnie dlatego chciałem otworzyć tą animację we Flashu. Próbowałem zmniejszyć wagę pliku za pomocą programu Flash Optimizer, ale niestety nic to nie dało :( Co mogę zrobić?? niestety po zaznaczeniu tej opcji plik zmniejszyl się z 1,6MB do 1,44MB, ale to wciaz za dużo. Chciałbym aby miał poniżej 1MB |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |