ďťż

Rozmieszczenie elementów w adminie JAK CI WYGODNIE?

       

Podstrony


telcocafe

W CMSach jest różnie. Jak by wam jednak było lepiej?

1. Sposób początkowy.
Menu nawigacyjne panelu administracyjnego jest zawsze w lewym panelu.
"Opcje" w menu: jako podkategoria (co chce się ustawiać wybierze się już na podstronie po kliknięciu).
"Wtyczki" w menu: jako podkategoria (zarządzanie i to, co z nimi związane na podstronie po kliknięciu).

2. Sposób początkowy, ale menu dłuższe.
Różni się od pierwszego tym, że:
"Opcje" w menu: jako nadkategoria (podkategoriami jest grupy opcji, np. główne, SQL i język, zawartość...).
"Wtyczki" w menu: tak jak tam (podkategoria).

3. Menu górne rozwijane.
Ten sposób zapewni więcej miejsca na podstrony panelu administracyjnego, a dostęp do nich będzie szybszy. Będzie kilka nadkategorii (np. zawartość, wtyczki, opcje...), a po najechaniu na nie myszą wyświetlą się podkategorie. Choć nie będzie grafiki, będzie czytelniej (choć miniaturki można wstawić).
"Opcje": jako nadkategoria... (szybszy dostęp do grup opcji)
"Wtyczki": jako nadkategoria (w podkategoriach będą podstrony, jakie wtyczki sobie do admina dodadzą).

4. Osobna podstrona z menu.
Menu administracji jest na osobnej podstronie (gdzie są wszystkie opcje, ale posegregowane w grupy). W lewym menu natomiast będzie odnośnik do strony głównej z admina i wyjścia z niego oraz popularne zadania (czy coś innego, co się wymyśli).

5. Lewe menu rozwijane.
Podobne do 3 i 4, tyle że jest nadkategoria "Menu", podkategoriami są nadkategorie ze sp. 3...

Wybierzcie (zagłosujcie)... Jeśli masz uwagi, inne sposoby, możesz pisać (inaczej nie pisz).
Użytkownik Ferrari edytował ten post 03 sierpień 2005, 10:00
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvm.keep.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.