ďťż
Podstrony
|
telcocafeznacie może nazwy jakis silników do gier mmorpg typu ogame itp. z góry dzieki za odpowiedzVallheru. Ale imo lepiej od podstaw zrobic. Vallheru bazuje na silniku X ktory bazuje na silniku Y ... blah Vallheru znam no masz racje nie jest najlepszy a znacie może jeszcze jakies?? przeciez mozna samemu dosc prosto napisac taki engine. gdybys wzial jakis gotowy to i tak byloby tam wszystko inaczej niz bys chcial :P przeciez mozna samemu dosc prosto napisac taki engine. gdybys wzial jakis gotowy to i tak byloby tam wszystko inaczej niz bys chcial :P Dość prosto? Tam są same relacje w bazie, setki MB danych itd... Kiedyś myślałem jak wygląda od kuchni taki ogame... Podziwiam. Do napisania, ale trzeba mieć nerwy ze stali i duuuużo czasu. Święte słowa! Jeżeli zamierzasz zrobić grę taką jak ogame to najpierw wszystko dokładnie przemyśl i zaplanuj. Najlepiej kup sobie segregator, kartki do segregartora, paczkę ołówków lub długopisów i zacznij notować w nim (segregatorze) wszystkie spostrzeżenia. Jeżeli poświecisz trochę czasu na zaplanowanie i napisanie dokumentacji gry to napisanie samego kodu to będzie błahostka. tak sie tylko zdaje :P to wlasnie przy przepisywaniu pomyslow do kodu pojawia sie najwiecej problemow. no chyba ze ktos w ogole nie ma doswiadczenia i nie wie jak sobie co rozplanowac. ja np. nie lubie sobie obmyslac wszystkiego na sucho, a juz nic zapisywac :P no chyba ze schematy przy bardzo zaawanoswanych produkcjach (jedna taka robie ;)) a tak to mysle tylko nad czescia ktora robie, i ogolnie jak to powinno byc zeby pozniej z latwoscia mozna bylo cos dodac. gdy robi sie takie klasy i tabele zeby latwo bylo wyrzuc efekt ich pracy, to wszystko juz duzo latwiejsze. Można prosić link bo nie moge tego znalećś. Byłem na http://vallheru.org/ i nic, tam niemoge tego znaleść nawet w Wikipedji, chodz tam jest opis tego skryptu. http://vallheru.sour...ge.net/news.php naprawde tak trudno znalezc? :) pierwsza strona na google :P wiki jest piata |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |