ďťż
Podstrony
|
telcocafeWitam,która technologia waszym zdaniem lepiej nadaje się do robienia grafiki 3D: silverlight czy adobe flash? Napisałem w silverlight mapkę galaktyki, zawierającą 10000 gwiazd, z możliwością skalowania i obracania i okazało się że jest zbyt wolna. Zacina się podczas obrotów. Czy flash ma szanse być znacznie szybszy? pozdrawiam flash też się zacina przy dużej ilości obiektów, trudno ocenić nie widząc tej mapki Jest jakaś alternatywa? Jakaś inna technologia? Shockwave? Podobno stworzony do takich rzeczy. silverlight jest mało popularne (w porównania do flasha) jeżeli chodzi o obecność wtyczki w przeglądarce. Bardzo złożone animacje/gry jeżeli już koniecznie muszą być przez przeglądarkę to można zastosować jakieś kontrolki directx (jak np. zrobili z quake online czy czymś podobnym). silverlight jest mało popularne (w porównania do flasha) jeżeli chodzi o obecność wtyczki w przeglądarce. Bardzo złożone animacje/gry jeżeli już koniecznie muszą być przez przeglądarkę to można zastosować jakieś kontrolki directx (jak np. zrobili z quake online czy czymś podobnym). O kontrolkach directx do przeglądarek nie wiedziałem. Zaraz sobie pogooglam :) Shockwave też wygląda bardzo obiecująco. http://unity3d.com/g...opical-paradise http://code.google.com/p/nativeclient/ Użytkownik Kozack edytował ten post 28 kwiecień 2009, 12:50 http://unity3d.com/g...opical-paradise http://code.google.com/p/nativeclient/ Dzięki za te podpowiedzi. Unity w zasadzie załatwia sprawę. Ma tylko 2 wady: kosztuje trochę (akurat niezbyt wiele na szczęście) i nie jest standardem. Nigdy nie wiadomo, na przykład, czy będą mieli plugin do firefox'a 4 czy może akurat załatwi ich kryzys ;) Natywny klient jest niestety w powijakach - trzeba by poczekać... |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |