ďťż
Podstrony
|
telcocafeWitam.Mam prośbę do użytkowników forum - poradźcie co zrobić w takiej sytuacji: W styczniu br. wykupiłem hosting wraz z domeną u jednego z providerów. Przez pierwszy miesiąc, dwa, wszystko było w jak najlepszym porządku, później niestety zaczęły się kłopoty. Począwszy od kilkugodzinnych przerw w pracy serwera, przez kilkudniowe, aż do teraz, kiedy straciłem zupełnie dostęp do konta. Za każdym razem, kiedy stwierdziłem, że provider nie wywiązuje się z warunków umowy (którą w końcu obie strony musiały podpisać i powinny przestrzegać), wysyłałem maila z pytaniem o przyczyny takiego stanu rzeczy (jestem w stanie zrozumieć krótkie przerwy, czasami nawet kilkugodzinne, związane np. z serwisem serwera, instalacją oprogramowania itp., w końcu nie ma niezawodnego sprzętu) i poza pierwszymi przypadkami, kiedy administrator odpowiadał na maile, kontakt praktycznie został zerwany. W chwili obecnej, zamiast mojej strony, pojawia się strona błędu firmy, w której mój provider wynajmuje/ował serwer. Skontaktowałęm się z przedstawicielem tejże firmy i dowiedziałem się, że mój dostawca ma jakieś nieuregulowane sprawy (niech zgadnę - finansowe) i do czasu wyjaśnienia sprawy wszystkie konta na jego serwerze będą zablokowane. W związku z tym, że przez nieodpowiedzialność dostawcy tracę pieniądze (strona służyła do zaprezentowania moich usług) i czas (na serwerze korzystałem z kilku kont pocztowych w domenie) - jestem zmuszony podjąć jakieś kroki w celu rozwiązania problemu. Dodatkową sprawą jest kwestia samej domeny. Nie wiem czy teraz mam jakiekolwiek szanse na odzyskanie jej, ponieważ rejestratorem był tenże nierzetelny provider. W związku z wszystkim powyższym, chciałbym zapytać szanownych użytkowników - co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy istnieją jakieś sposoby, urzędy, w których mógłbym dochodzić swoich praw? W jaki sposób to załatwić? Czuję sie całkowicie bezradny. Serdecznie pozdrawiam i liczę na zrozumienie i pomoc. SzeSza Poznań No więc: Skoro provider nie wywiązuje się z umowy, to możesz z nim zerwać umowę, przecież masz powód co nie? Psuje Ci stronę, a przez co tracisz klientów. Jęzeli on nie bedzie chciał tego zrobić, to możesz isc do prawnika najblższego, a on zrobi już, co trzeba. Aha, i żądaj 1. Odzyskania pieniedy za serwer, za poniesione straty na stronie, nerwy ;) |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |